Verzenden & Retouren

De levering van uw bestelling

Belviso Cosmetics (via de website CeradiCupra.nl) streeft ernaar dat alle producten die op werkdagen voor 15.00 uur zijn besteld, de volgende dag bij u worden afgeleverd. Bij het bestellen kunt u ook zelf een andere datum en tijd en aflever-locatie opgeven. Belviso Cosmetics verstuurt de producten met PostNL. Soms is het erg druk bij PostNL en kan hierdoor vertraging in de levering optreden. Helaas is dit buiten de macht van Belviso en kunnen we daar dan ook geen verantwoording voor nemen.

Mocht één of meerdere van de door u bestelde producten niet op voorraad zijn dan zal Belviso Cosmetics de wel leverbare producten alvast aan u opsturen. De overige producten worden dan later aan u opgestuurd. U betaalt geen extra vrachtkosten voor de nalevering.

Bedenktijd en terugsturen

Belviso Cosmetics / Cera di Cupra streeft er naar haar klanten zo goed mogelijk te adviseren en de juiste producten te leveren. Mocht er iets mis zijn met een levering of bent u niet zo tevreden over een product dat we hebben geleverd, neemt u dan eerst contact met ons op voordat u een product aan ons terugstuurt. Wellicht dat we een beter alternatief voor u hebben en kunnen we u mogelijk helpen met een ander of vervangend product.

Belt u ons op het onderstaande nummer of neem contact met ons op via de chat-functie op deze website of stuur een e-mail naar het onder vermelde e-mailadres.


Herroepingsrecht

Wettelijk is er geregeld dat u, als particuliere klant, bij on-line aankopen, een bedenktijd heeft van veertien dagen. De bedenktijd begint op de dag nadat u het product van ons heeft ontvangen. Bent u niet tevreden over een product of heeft u het verkeerde product besteld en u zou het product willen terugsturen, dan maakt u gebruik van uw “herroepingsrecht”.  U kunt het product dan zelf, en uiterlijk binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, aan Belviso Cosmetics terug sturen. Het adres vindt u onderaan deze pagina. U dient het product in de originele, onbeschadigde en ongeopende verpakking aan ons op te sturen*.
De verzendkosten voor deze retourzending dient u zelf te betalen. 

*Bepaalde producten zijn om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt om opnieuw te worden verkocht nadat ze zijn geretourneerd. Bijvoorbeeld voor cosmetica en verzorgingsproducten zoals cremes, tandpasta’s, tonics, reiniginsmelk, serums e.d. gelden afwijkende regels. Heeft u het product al uit de verpakking gehaald en/of geopend en/of getest, dan vervalt uw wettelijke recht om het product terug te sturen.  Het openen, gebruiken of testen van het product betekent dus dat u het product niet meer kunt terugsturen.

 

Terugbetaling van uw teruggestuurde producten
Heeft u, onder de hierboven genoemde voorwaarden, een of meerdere producten aan Belviso Cosmetics teruggestuurd, dan zorgen wij er voor dat binnen 14 dagen nadat de teruggestuurde producten bij ons zijn ontvangen, het aankoopbedrag wordt terugbetaald. Belviso Cosmetics maakt gebruik van het betaalplatform van Mollie payments en zal het bedrag via dit platform terug laten storten op dezelfde rekening als waar de oorspronkelijke betaling mee is gedaan.